ביטוח למכשיר - תמי 4 (תמי 4)

ע"י מוטי @, 22/10/2012, 09:39 (לפני 787 ימים)

לידיעת הלוקוחות תמי 4 .כשאתם עושים ביטוח לתמי 4 עדיף להקליט את כל השיחה עם המירכז שירות כי זה ההוכחה היחידה שתופס

ע"י מוטי @, 22/10/2012, 10:11 (לפני 787 ימים) @ מוטי

שרון משירות לוחות "ענת" אומר לי היום שביגלל שעשיתי ביטוח אתמול אני צריך לשלם חצי משירות טכנאי וחצי מערך החלקים וזה במבצע וכל זה בגלל צירוף מיקרים שבגלל הפסקות ח"ח נידפק לי במכשיר .ולא רק זה המוקדנית של ביטוחים אומרת לי כי מרגע שהביטוח ניכנס לפועל המכשיר מבוטח 100% ללא תשלום נוסף מהלקוח

ע"י מוטי @, 22/10/2012, 10:36 (לפני 787 ימים) @ מוטי

מה דעתכם ?

ע"י ליאת, שירות תמי 4, 22/10/2012, 13:03 (לפני 787 ימים) @ מוטי

שלום מוטי ,
קראנו את הדיון וחשוב לנו מאוד ליצור עמך קשר על מנת לבחון את הדברים לעומק ולסייע.

נודה לך אם תוכל לשלוח אלינו פרטים ליצירת קשר במייל המצורף ונציג מטעמינו יחזור אליך בהקדם.

בברכה,

ליאת, שירות תמי 4

ע"י מוטי @, 24/10/2012, 08:15 (לפני 785 ימים) @ מוטי

כסףכמו שאני אומר:אני צודק :צריך להקליט את כל השיחות עם המוקדנים:ולמה?

היתקשרו אלי מתמי 4 והודיעו לי כי אני לא צריך לשלם על חצי מעלויות של טכנאי שרות והחלקים של המכשיר

בגלל שאני מבוטח חדש

וכל זה בגלל שיש הקלטה מהשיחה של מוקדנית כי אני צודק

לקט תגובות אחרונות