yes - שירות לקוחות (יס)

ע"י מנהל פורום לקוחות, 18/04/2011, 01:28 (לפני 1314 ימים)

 


יס שירות לקוחות טלפון |  *2080 / 1-800-20-8000

יס שירות לקוחות פקס | 09-7616193


יס משלוח דואר | רחוב היוזמה 6, כפר סבא 44425 


 

טאגים:
יס, yes, יס שירות לקוחות

ע"י אורנית תירם @, 13/09/2011, 11:15 (לפני 1165 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

שלום, מבקשת לתאם מועד להחזרת הציוד - ממירים, ולסגור חשבון,עקב מעבר דירה.

תודה ויום טוב.חיוך

ע"י ברוך @, 03/01/2012, 16:36 (לפני 1053 ימים) @ אורנית תירם

לא ממליץ על יאס, כאשר הכל לא פועל הם לא מתקנים מיד נשארתי 24 שעות ללא טלוויזיה - בנייתם. ולאנשי השירות שלהם לא אכפת. " כתוב בחוזה שלך תיקון תוך 12 שעות עבודה " - בושה.

ע"י ענבר, 08/04/2012, 09:18 (לפני 957 ימים) @ ברוך

כל מילה נכונה אין  שירות כל החג אין לנו טלויזיה וטכנאי רק ביום שני ולא ביום רביעי

 

 

ע"י אילנה, 25/12/2011, 13:08 (לפני 1062 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

שירות גרוע או מדויק יותר לא אמין

החברה איננה מקיימת את הבטחות נציגי המכירות שלהם. גם אם טרחת לבקש מנציג המכירות את הכל בכתב ראה זאת כמסמך הכתוב על קרח.

 

נראה שהחברה בונה על הטשת הלקוח. כל שיחה עם נציג לקוחול לוקחת כ-30 דקות (25 דקות מתוכן תוכל להנות מפרסום מוקלט של שירות לקוחות ואפילו להצעה לקפה) וחמש דקות של נציגת שירות שמבטיחה לחזור אליך. השיחה חוזרת על עצמה כאילו אינם רושמים דיווחים.

מאחר ולאדם עובד אין זמן  וכסף לבזבז 30 דקות מדי יום בשיחה עם נציג שרות אין ברירה אלא להתנתק !!!!

 

למצטרפים חדשים: אל תחתמו על ההתקנה טרם בדקתם שכל הממרים עומדים בתקן (HD וכו),אם הובטח לכם שירות מוזל בבזק ודאו כי קבלתם אותו טרם החתימה על ההתקנה בדקו שכל הערוצים שהזמנתם אכן מחוברים ועוע ועוד

מסתבר שכאשר אתם חותמים אינכם חותמים רק על התקנת התשתית הפיזית

ע"י עדינה @, 22/02/2012, 13:14 (לפני 1003 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

בס"ד

זה כן או לא!!!

היום בבוקר התקשרתי לדווח על תקלה בשני ממירים. יש לי חמישה ממירים 2 עובדים תקין 2 במעמד של תקלה ואחד מנותק עקב קצר, אז לא ברור מה איתו אבל נעזוב אותו.  אז דיברתי עם אייש מהשירות הטכני והוא אמר לי שאם אני גרה בבניין כי דיווחו על תקלה ברחוב השונית  10\6 . אז למה לא נרשמתי אצלכם שדיווחתי על תקלה, הרי הוא היה בשעות הבוקר מטר מהבית שלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! עכשיו הוא צריך ךהגיע שוב בין 2000 2200 בלילה איזו חלמאות!!!!!!!!!!!!!!

ע"י דיויד גולן @, 23/02/2012, 08:56 (לפני 1002 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

אני רוצה לכתוב על חברה של שקרנים ותחמנים , כרגע ניתקתי את הטלפון עם שירות הלקוחות שלהם אחרי שחכיתי כל היום לאיש שירות שהיה אמור להגיע אלי בשעה2-4 ובשעה 4 התקשרו אלי החוצפנים וביקשו לדחות את זה במספר דקות אחרי דין ודברים הם בקשו בין השעות 6-8 בערב וגם פיצוי של 300ש"ח והרבה סליחות ושקרים לצערי חיכתי ואז בשעה רבע לשמונה בערב אומר לי הטכנאי איפה אתה אני מצלצל לך באינטרקום ואתה לא עונה , ביקשתי ממנו להמתין לי ואני יורד אליו ואז אני יורד ושוב טלפון והוא אומר לי אני בבנין ונמצא בקומה העליונה ואתנ לא נמצא ובינתיים אישתי נמצאת בבית ואין שום נקישה בטלפון ולא שום טכנאי ,ואז שוב טלפון והפעם שוב אחראית מהחברה שמנסה להסביר לי שמישהו טעה אצלם ולא השלים את הכתובת הנכונה והיא מתנצלת ורוצה לדחות ליום אחר מכיון שהטכנאי נמצא בכתובת אחרת ולשאלתי איך יכול להיות שאת החשבונות שלהם אני תמיד מקבל בכתובת הנכונה אך הטכנאי שלהם לא , בכל אופן חבורה של שקרנים ואני עומד "להמליץ" עליהם


דוד גולן

ע"י דיויד גולן @, 23/02/2012, 08:58 (לפני 1002 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

אני רוצה לכתוב על חברה של שקרנים ותחמנים , כרגע ניתקתי את הטלפון עם שירות הלקוחות שלהם אחרי שחכיתי כל היום לאיש שירות שהיה אמור להגיע אלי בשעה2-4 ובשעה 4 התקשרו אלי החוצפנים וביקשו לדחות את זה במספר דקות אחרי דין ודברים הם בקשו בין השעות 6-8 בערב וגם פיצוי של 300ש"ח והרבה סליחות ושקרים לצערי חיכתי ואז בשעה רבע לשמונה בערב אומר לי הטכנאי איפה אתה אני מצלצל לך באינטרקום ואתה לא עונה , ביקשתי ממנו להמתין לי ואני יורד אליו ואז אני יורד ושוב טלפון והוא אומר לי אני בבנין ונמצא בקומה העליונה ואתנ לא נמצא ובינתיים אישתי נמצאת בבית ואין שום נקישה בטלפון ולא שום טכנאי ,ואז שוב טלפון והפעם שוב אחראית מהחברה שמנסה להסביר לי שמישהו טעה אצלם ולא השלים את הכתובת הנכונה והיא מתנצלת ורוצה לדחות ליום אחר מכיון שהטכנאי נמצא בכתובת אחרת ולשאלתי איך יכול להיות שאת החשבונות שלהם אני תמיד מקבל בכתובת הנכונה אך הטכנאי שלהם לא , בכל אופן חבורה של שקרנים ואני עומד "להמליץ" עליהם

דוד גולן

ע"י אסתי @, 05/07/2012, 19:25 (לפני 869 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

שלום רב,

אני מנויה ב-YES שנים רבות, כרגע יש לי בבית 3 ממירי YES MAX, אחד הממירים הוחלף לפני כשלושה חודשים, ושוב מזה כשבועיים הוא לא עובד כראוי.

סדרות אשר הכנתי להקלטה כסדרות, אשר אמורות להיות מוקלטות באופן אוטומטי, אינן מוקלטות, זהו הממיר שיושב אצל אמי בחדר, היא מפסידה פרקים שלמים של סדרות. אני צריכה מידי יום להקליט באופן ידני את הפרקים, במידה ואני שוכחת היא מפסידה. אני מתוכננת לנסוע לתקופה, ז"א שבגללכם, אמא שלי תישאר בלי הסדרות שלה.

לפני שפניתי לשירות התמיכה שלכם, ניסיתי את כל הדברים שאתם בדרך כלל אומרים, הוצאתי מהחשמל והחזרתי, ביטלתי את הקלטת הסדרות והקלטתי מחדש, וכמובן לא עזר דבר.

החלטתי לבסוף להתקשר לתמיכה הטכנית שלכם, שלשום, יום שלישי 03/07, לאחר 20 דקות של המתנה, ענתה לי "תמיכה טכנית" וכמובן, עם הסיפור הרגיל, תוציאי מהחשמל, תחזירי לחשמל ואנחנו נשלח ריענון. ומה קרה – כלום!!!!!!!!!

אבל מבחינתה, היא עשתה את המקסימום שהיא יכולה לעשות והבטיחה לי, שהכול מסודר ותיכף אני אראה בלוח התוכניות כי הסדרות שלי מתוכננות להקלטה כסדרות.......

ראה זה פלא – לא תוקן דבר.

התקשרתי שוב , כמובן עוד כ-15 דקות המתנה, וענתה לי גברת חדשה, שבטוחה שהיא יודעת הכול, כי היא שוב ניסתה לעבוד עליי עם כל הפעולות הסטנדרטיות שכבר לא יכולות לעזור. לאחר שהתייעצה עם כל העולם סביבה, שאלה אותי שאלות שמראות כמה היא לא מקצועית וייתכן כי אף בחייה לא ראתה ממיר מקליט!!!!

התרגזתי מאוד על חוסר המקצועיות, וחוסר האכפתיות, לאחר שיחה ארוכה ומורטת עצבים, הבטיחה לי כי למחרת אני אראה כי הסדרה שלי מוקלטת באופן אוטומטי, וכמובן, הנה היום אנחנו יום חמישי 05/07 יומיים לאחר השיחות ה"מקצועיות" שלכם, הממיר לא מקליט סדרות באופן אוטומטי!!!!

זו ממש בושה וחרפה ל-YES הגדולה, שגובה סכום כספי כה גבוה מידי חודש (סכום לא מוצדק כלל), שאינכם מסוגלים לספק שירות תמיכה טכנית יעיל ומקצועי,

עם כל זאת שלאורך כל השנים העדפתי את YES על אף שתמיד הייתם יקרים יותר מאחרים, נמאסה עליי רמת השירות הירודה שלכם, נמאס לי לשלם לכם מידי חודש סכומי כסף לא מוצדקים, כשבסכום זהה אני יכולה לקבל שלושה סוגי שירותי שונים בחברות מתחרות שלכם.

השירות שאתם נותנים והתכנים שקיימים היום כבר לא מצדיקים כלל את הכסף שאתם מקבלים, ע"כ אני שוקלת בכובד ראש לקבל את הצעת המתחרים שלכם, ושלא יפליא אתכם אם בקרוב תקבלו הודעה על התנתקותי מכם.

אסתי

ע"י משה יריב @, 29/08/2012, 18:57 (לפני 814 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

להנהלת YES שלום

אני לא מבין את הדרך בה אתם נותנים שרות, ניסיתי להתקשר עמכם וחכיתי על קו הטלפון 19.30 דקות את השפופרת הרימה מישהי בשם אורית ומיד נתקה את השיחה, זה קרה היום לפני כ10 דקות.

אני זועם, אני כועס, ככה לא נותנים שירות, יש לי בעיה בשלט ואף אחד לא יכול לעזור לי

שמי משה יריב , ת.ז 00535043-4 טלפון 050-7975197 ו-054-8094122

אם אף אחד לא יתקשר עמי ב-24 השעות הקרובות, אני אשקול להתנתק מכם ולבטל הוראת הקבע בבנק

בברכה

משה יריב

ע"י מיכל @, 26/09/2012, 23:18 (לפני 786 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

יוזמה יפה לפרסם את מספר שרות הלקוחות אדון מנהל האתר, שכחת לציין כי זמן ההמתנה הינו 20 דקות ומעלה, התייאשתי אחרי 20... שכחת גם לציין שברגע שמזינים מספר טלפון כפי שהמענה הקולי דורש, הוא מוסיף ומציין כי טכנאי יישלח אלי הביתה בשבוע הבא! לא ביקשתי טכנאי, ביקשתי פיתרון מיידי לבעיה בצפייה בvod ה״נפלא״ שלכם!!! כאשר התחברנו חשבתי ששירות הלקוחות שלכם עדיף על פני המתחרים... ברגע האמת ודקה לפני מעבר דירה אתם נתפסים פי 1,000 יותר גרועים!!!

ע"י יוחאי קוממי @, 05/12/2012, 18:19 (לפני 716 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

שבועיים רצוף יום יום אני מתקשר ליס לשרות לקוחות ואין מענה המנגינה שלכם יצאה לי מהתחתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת אבל כשאני מקיש על סיפרה להיתחבר ליס עונה לי נציג מיד אבל לקבל נציג לשרות לקוחות להזמנת תכנאי אני כניראה כבר ימות כי אני בן 75 כבר אז לא ניראה לי שהם יענו לי ,וגם אין דרך אחרת לתפוס אותם ,למרות שאני גר ממש מול החברה בכפר סבא ובא לי ללכת ליס אבל אמרו לי חבל לך על הזמן אף אחד לא יתיחס אלייך אז ויתרתי וכניראה אני הסיים את היתקשרות שלי עם יס ,עד סוף השבוע אם אני לא מצליח לתופס אותם אני עובר להוט כי ניאססססססססססססססססססססססס לי,בס"כ המימיר שלי לא עובד ,

ע"י מיכה, 26/12/2012, 19:44 (לפני 695 ימים) @ יוחאי קוממי

כבר חודש מנסה להשיג את השירות לקוחות שלהם,

הVOD והסטרימר לא עובדים מאז שהתחלתי לשלם עליהם...

ע"י ויקטור מרקו, 30/12/2012, 17:18 (לפני 691 ימים) @ מנהל פורום לקוחות

נרשמתי ליס לפני כשנה. הובטח לי סטרימר, אך שכחו להגיד לי שהוא פועל רק עם ראוטר שעלי לקנות וגם בתנאים פיזיים מסויימים. נציג השרות שהבטיח לי שעכשיו אין יותר בעיות של פער בין הבטחות בגיוס לקוח והמשך ביקש שאני לא אעקב אותו כדי לצלם את הדפים עם בקשת ההצטרפות וישלח לי אותם למחרת מהמשרד. כשזה לא קרה, הוא הסביר לי שהמנהל שלו אוסר עליו למסור את הפרטים ועלי לפנות לשרות הלקוחות. עד היום לא קיבלתי את המסמכים. הוא הציג את עצמו כמוכר חבילה דומה לטריפל של הוט, אך למחר הסתבר שהם טוענים שכל התנאים מול בזק צריכים להקבע ע"י הלקוח, שיס רק מטווחים. בזק בתורה מעלה את המחיר שהוצג לי כל חצי שנה. בנוסף שכח הנציג להודיע לי שיש דמי התקנה כ-275 ש"ח. אחרי כל השקרים האלו החלטתי להתקנתק מיס. הודיעו לי שהטכנאי יגיע אלי הביתה, מכוון שהם לא מוציאים את שם רחוב מקום עבודתי ושהוא יגיע בין 17-19. כמה ימים לפני איסוף הציוד הם חזרו ואמרו שהוא מסיים בשעה 18, לכן יבוא בין 16-18, אך ידאגו שאני אהיה אחרון. בשעה 15:30 התקשר הנציג וביקש להקדים. כשלקח את הציוד הסתבר שכרטיס הזיהוי של הממיר היה שבור ודבוק עם סרט הדבקה חזק. לדברי הנציג יחייבו אותי בנזק בסה"כ 190 ש"ח כשברור שאף אחד לא נוגע בכרטיס זה והוא כנראה נשבר לטכנאי שהתקין את הממיר. שרות הלקוחות הודיע לי שהייתי צריך לבדוק את שלמותו בהתקנה, אך הם לא מספקים רשימה של דברים שצריך לבדוק בסיום ההתקנה. במידה ויחייבו אותי, בכוונתי לתבוע את החברה בבית הדין לתביעות קטנות.

לקט תגובות אחרונות